söndag 16 augusti 2009

Bubblets baksida.

Vilken konstig känsla som kom över mig. WOW är över, du har lämnat staden och J är återigen otillgänglig. När allt har varit så intensivt och kul och galet så blir det en sådan stark kontrast att helt plötsligt sitta ensam med stripigt hår och en baksmälla som gör ont. Nåja, det var värt det. Jag har en halv flaska kvar i kylen och funderar på om jag ska låta mitt lidande vänta till imorgon istället. Skulle önska att Band of Horses sångaren kom i full solglasögon-hatt-gitarr-mundering och livade upp stämningen lite. Vi kunde hångla på soffan och så kunde han vyssja mig till sömns genom att nynna på The Funeral. Är det så mycket begärt? Tror jag är lite borderline ikväll. Hoppas du har en mysig kväll med O och diverse syskon. Puss!!! Ps. Du glömde nattlinne och hårklämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar