söndag 9 augusti 2009

Ljuga för chefen.

Sitter här vid mitt skrivbord och har gjort det hela dagen. Det har varit sommarens varmaste dag men jag måste plugga inför omtentan på tisdag. Tyvärr så måste jag gå emot min arbetsmoral och sjukanmäla mej i morgon, jag avskyr att ljuga sådär och spela sjuk. Förra veckan var väldigt stressig men det gjorde inget för jag fick bevisat för mej själv att jag klarade det på egen hand. Det känns bra att vara problemlösare. Nu ska jag också bevisa att jag är smart och har självdisciplin för jag måste klara tentan. Det kommer att vara så underbart när jag lämnar salen och är hundra procent säker på att jag klarade den. Sen har jag bara två dagar kvar på jobbet och sen har jag sommarlov i två veckor! Tror att way out west kommer bli toppen! Vi måste gå på nån av klubbarna också så att jag kan ha min whitney-klänning. Skrev mest för att det skulle bli av och inte bli som sist. Det har inte hänt mej något för omvärlden spännande idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar