måndag 14 december 2009

J och A och C.

Mitt tålamod med A tog slut i dag och jag fick utbrott. Är fortfarande arg och önskar vi kunde prata. Jag står inte ut med honom längre! Det värsta är att C inte tog hans parti kanske, men han blev så jävla feg och tog då sannerligen inte mitt heller. Varför ska jag behöva vara barnvakt åt hans dåliga beslut? Jobbar hellre ensam. Nåja, vi får se vad som händer imorgon då C och jag ska ses. Borde egentligen skriva ner allt som behövs tas upp under vårt möte men just nu vill jag bara duscha, äta och lägga mig på soffan. Jag är ju trots allt bakis. Vaknade halv två idag! En väldigt sen natt.

Det har varit en bra helg trots mycket arbete. Superkul fest igår efter jobb och även en hel del tid med J. Jag hade fel. Han är tillbaka på jobbet och i mitt hjärta. Well, där har han väl alltid varit. Förundras över han kan hitta tillfällen att spendera så mycket tid med mig som han faktiskt gör. Även om jag aldrig tycker det är tillräckligt.

Imorgon är jag äntligen ledig och ska boka biljetter till Skåne och den stundande nyårsfesten. Längtar verkligen! Och är som du redan vet, väldigt nyfiken. Du, din lilla hemlighetsmakerska. Kanske infiltrerar mig hos O och får honom att avslöja.

Varmvatten nu. Puss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar