tisdag 26 maj 2009

Sanning eller konsekvens?

Jaja, då var man en fransos rikare och en väninna fattigare. Känns varken som någon större vinst eller större förlust. En överdrift det där med väninnan kanske men jag undrar verkligen vart det här bär hän. Jag överväger fortfarande mina ord. Och jag får väl erkänna att Raffa är väldigt gullig trots att han är fast placerad i halvmänniskeskaran. Alltför blyg och sockersöt dock. Jag behöver bli tagen med storm, inte få mesförfrågningar på knacklig engelska.

Hade frukostbjudning för Spence och P tidigt i morse innan utbildning. Jag och Spence redde ut problemen från utekvällen i lördags. En tår och två kramar senare så var allt fina fisken igen. På väg hem passerade jag popparen. Annars intet nytt. Du vet ju allt annat.

Grattis på födelsedagen och välkommen in i vuxenlivet. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar